Start
Eric Flint's 1632 Corebook, Podreczniki RPG, Eric Flint's 1632
Ethos Magazine 02, Podreczniki RPG, Ethos Magazine
Ethos Magazine 01, Podreczniki RPG, Ethos Magazine
Ethos Magazine 03, Podreczniki RPG, Ethos Magazine
Evil Dead Corebook, Podreczniki RPG, Evil Dead
Evil Dead A Quiet Weekend at Lake Okeewoehee, Podreczniki RPG, Evil Dead
Etherscope Corebook, Podreczniki RPG, Etherscope
Etherscope Just a Delivery, Podreczniki RPG, Etherscope
EverQuest Luclin, Podreczniki RPG, EverQuest
Evernight Corebook, Podreczniki RPG, Evernight
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przylepto3.keep.pl

  • Errata WFRP - Podrecznik Podstawowy, Warhammer - WFRP, 2ed

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Str. 22
    "Wybór profesji i ojczyzny" tekst si urywa. Powinno by:
    „Peny opis s siaduj cych z Imperium krain znajdziesz w
    Rozdziale X: Imperium
    , cho s
    to informacje przeznaczone raczej dla Mistrza Gry”.
    Str. 27
    Tabela 2-17 zamiast Roll powinno by „Rzut”.
    Str. 37
    W profesji goniec zamieni „bardzo wytrzymay” na „niezwykle odporny”.
    Str. 38
    W profesji górnik zamieni „bardzo wytrzymay” na „niezwykle odporny”.
    Str. 51
    W profesji suga zamieni „bardzo wytrzymay” na „niezwykle odporny”.
    Str. 92
    Tabela 4-3
    splatanie magii
    powinno by zwi zane z Si Woli.
    Str. 95
    W umiejtno5ci
    rzemiosþo
    wszystkie skróty „S” trzeba zast pi „K” (s to umiejtno5ci
    zale8ne od Krzepy).
    Str. 102
    W zdolno5ci
    pancerz wiary
    zamiast „zasanianie si tarcz ” powinno by "noszenie
    kolczugi".
    Str. 106
    Tabela 5-1 zamiast "mistrz rzemiosa" powinno by "medyk"
    zamiast "artisan" powinno by „mistrz rzemiosa”.
    Str. 114
    Tabela 5-6 w nagówku powinno by „Opancerzenie zo8one”.
    Str. 114
    Tabela 5-6 nale8y zamieni miejscami warto5 Obci 8enia „napier5nika” i „naramienników”.
    Str. 115
    W przykadzie dotycz cym opancerzenia zo8onego, zamiast „koszulk kolcz ” powinno by
    „kaftan kolczy”.
    Str. 126
    Tabela 5-19 Protezy powinno by:
    Przedmiot
    Cena
    Obci 8enie
    Dostpno5
    Hak
    3+
    s
    0
    przecitna
    Strona 137
    Przykady walki. Arodkowy przykad powinien brzmie:
    Przykad:
    Rozbójnik Gunnar (G na mapie po prawej) ucieka przed par obrzydliwych
    mutantów (M1 i M2). Gdy jego ko" p#oszy si$ i odbiega, Gunnar zdaje sobie spraw$, &e musi
    stan’ do walki. Zapierajc si$ plecami o powalone drzewo, postanawia broni’ si$ do ko"ca.
    Jego Inicjatywa wynosi 47, mutantów za- 34. W swojej turze rozbójnik wykonuje „zwyk#y
    atak” (akcja). Wyciga pistolet i strzela. Trafia odmie"ca w g#ow$, zadajc trafienie
    krytyczne, które rozrywa #eb mutanta na strz$py. Odmieniec, widzc, &e cz#owiek nie ma broni
    gotowej do u&ycia, obiega drzewo (po-wi$cajc akcj$ podwójn na „bieg”), by zaatakowa’
    wr$cz. W ten sposób nara&a si$ na atak broni bia#, ale Gunnar ma w r$ku tylko pistolet, w
    którym nie ma naboju. Na tym ko"czy si$ pierwsza runda walki. Gunnar ma jednak
    niespodziank$ w zanadrzu. Na pocztku nast$pnej wykorzystuje zdolno-’
    szybkie
    wycignicie
    , chowajc pistolet i dobywajc miecz (w ramach akcji natychmiastowej).
    Nast$pnie wyprowadza dwa pot$&ne ci$cia, wykonujc „atak wielokrotny” (akcja podwójna).
    Mutant w poprzedniej rundzie obiega# drzewo, wi$c Gunnar otrzymuje modyfikator +20 do
    Walki Wr$cz przy rzucie na trafienie. Oba ciosy trafiaj celu i odmieniec zdycha, przebity
    mieczem Gunnara.
    Str. 139/140
    Tabele efektów trafieC krytycznych od 6-4 do 6-7. Nale8y zlikwidowa wyraz „Rzut”.
    Str. 143
    Tabela 6-8 „Zwyky marsz” zamieniony z „Ostro8ny marsz”.
    Str. 147
    Tabela 7-1 Powinno by „Kolegium Zota” i „Tradycja Metalu”.
    Str. 150
    Tabela 7-4 Sztorm Eteru. Zamiast „zgodnie ze zwykymi zasadami” powinno by „wykonuj c
    rzut 1k10”.
    Str. 154
    Czar BogosawieCstwo ochrony. Powinno by „
    Wymagany poziom mocy:
    7”.
    Str. 154
    Czar Odgosy.
    Czas trwania
    powinno by: "maksymalnie 1 runda".
    Str. 157
    Czar Sobowtór.
    Czas trwania
    powinno by: „liczba rund równa 10 x warto5 Magii
    czarodzieja”.
    Str. 158
    Czar Sztylety cienia. powinno by „
    Wymagany poziom mocy:
    22”.
    Str. 166
    Czar Szept rzeki.
    Czas trwania
    powinno by: „liczba minut równa warto5ci Magii
    czarodzieja”.
    Str. 238
    Status plemienny lewa kolumna. Powinno by: „Na przykad, je5li chcesz wprowadzi kilku
    5wietnie strzelaj cych gobliCskich uczników, powiniene5 wybra dla nich status knuja i da
    im rozwinicie +20 do Umiejtno5ci Strzeleckich oraz zdolno5
    strzaþ mierzony
    .”
    Str. 239
    Zamienione Schematy Rozwoju knuja i siacza.
    Str. 243
    Zamienione Schematy Rozwoju konia wierzchowego i rumaka.
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl.