Start
Erich von Daniken - Z powrotem do gwiazd, ebooki, Daniken von Erich
Erich von Daniken - Dzień w którym przybyli Bogowie, ebooki, Daniken von Erich
Estelle Maskame - Czy wspominałam, eBOOKi, seria DIMILY - Estelle Maskame
Eric Rogell sztuka wojny w uwodzeniu kobiet. mądrość mistrza sun tzu w służbie podrywu cała książka, ebooki
Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre’u. Wydanie II rozszerzone - Adam Jarczyński, PDF, Ebooki
Eric A. Meyer css według erica meyera. kolejna odsłona full scan, ebooki
Eriq Neale microsoft small business server 2003. księga eksperta helion, ebooki
Ewan Chris - Charlie Howard 03 - Dobrego złodzieja przewodnik po Las Vegas(1), ebooki,
Eresse - Chronicles of Ylandre 01 - Sacred Fate,
Essential-Idioms-In-English---Phrasal-Verbs-And-Collocations, Nauka, język angielski
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ets2.xlx.pl

  • Evan Bailyn przechytrzyć social media ebook, ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Spis treci
    O autorze .............................................................................................................11
    Wprowadzenie ....................................................................................................13
    1
    Starcie internetowych gigantów ........................................................................21
    Rozwój Facebooka .............................................................................................................. 22
    Problem Google .................................................................................................................. 27
    Artyleria Google ................................................................................................................. 30
    Nadchodzące rozstrzygnięcie ........................................................................................... 31
    2
    Nowe wpywy w wyszukiwaniu i social media ................................................35
    Ewolucja algorytmu społecznościowego ......................................................................... 36
    Twórcy trendów na Facebooku ........................................................................................ 37
    Jak zostać twórcą trendów na Facebooku ....................................................................... 40
    Stwórz bazę fanów ....................................................................................................... 41
    Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu ............................ 44
    Reklamy na Facebooku ............................................................................................... 47
    Pogoń Google za twórcami trendów ............................................................................... 51
    Wzrost napięcia wokół danych od twórców trendów ................................................... 54
    3
    Odkrycia spoecznociowe i kontekstowe ........................................................57
    Odkrycia społecznościowe ................................................................................................ 58
    W jaki sposób Facebook uwzględni nowe rodzaje reklam społecznościowych ........ 60
    Bogatsze opisywanie znacznikami ............................................................................. 61
    Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy ................................................ 63
    Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności .................................... 64
    Bardziej spersonalizowane oferty .............................................................................. 64
    Propozycje prezentów urodzinowych ....................................................................... 64
    Odkrycia kontekstowe ....................................................................................................... 65
    Wykorzystanie odkryć kontekstowych ........................................................................... 68
    8
    Przechytrzy social media
    4
    Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu ....... 71
    Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego ................................................................. 73
    Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego:
    metody wyszukiwania i sprzedaży ................................................................................ 76
    Wymyśl sprytną frazę, która wyświetli aktualizacje
    statusu potencjalnych klientów .............................................................................. 77
    Zidentyfikuj nicki wybranych klientów ................................................................... 78
    Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi ............................................................. 79
    Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy ...................................... 82
    Oczekiwanie na wyszukiwarkę czasu rzeczywistego 2.0 .............................................. 83
    Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 ....................................... 85
    Zwycięzca wśród wyszukiwarek czasu rzeczywistego ................................................... 87
    5
    Aspekt spoecznociowy a aspekt lokalny ....................................................... 89
    Jak znaleźć się wysoko na liście wyników wyszukiwania lokalnego w Google ......... 91
    Miejsce w katalogu ...................................................................................................... 93
    Linki ............................................................................................................................... 94
    Odległość od szukającego ........................................................................................... 94
    Nazwa firmy ................................................................................................................. 95
    Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników .................................................. 96
    Recenzje ........................................................................................................................ 97
    Interakcje społecznościowe ........................................................................................ 97
    Meldowanie się i współdzielenie lokalizacji ................................................................... 97
    Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym ............................................................ 102
    Dane społecznościowe a spotkania lokalne .................................................................. 104
    6
    Czerpanie zysków z mediów spoecznociowych ............................................ 107
    Jak stać się wartościowym ............................................................................................... 108
    Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe .................................................... 111
    Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi ....................................................... 112
    Zasada 2.: Poznaj swoje medium ............................................................................. 113
    Zasada 3.: Namierz główne zainteresowania ludzi ............................................... 115
    Zasada 4.: Proponuj sprzedaż .................................................................................. 121
    Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod,
    a potem inwestuj wszystko w to, co działa ......................................................... 123
    Zarabianie w każdym medium ....................................................................................... 124
    Spis treci
    9
    7
    Moliwoci danych spoecznociowych ..........................................................131
    „Ludzka Pandora” ............................................................................................................ 133
    Dane społecznościowe ratują życie ................................................................................ 136
    Jak działają „ludzie podobni do Ciebie” ........................................................................ 138
    Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd ........................140
    Facebook a przyszłość danych społecznościowych ..................................................... 143
    8
    Zdominowanie reklam na Facebooku ...............................................................145
    Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy ......................................................... 146
    Jak myśleć o reklamach na Facebooku .......................................................................... 148
    Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku ..................... 153
    Dobierz pasującą grafikę ........................................................................................... 154
    Jasno nawołuj do działania ....................................................................................... 154
    Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów ............................................................. 154
    Nie zanudzaj użytkowników .................................................................................... 155
    Używaj emocjonalnego języka ................................................................................. 155
    Bądź pozytywny ......................................................................................................... 156
    Uprość język ............................................................................................................... 157
    Nie pożądaj seksownych grafik ................................................................................ 157
    Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych ............................... 157
    Nagradzaj swoich fanów ........................................................................................... 157
    Dobre i złe reklamy .......................................................................................................... 158
    Dobre reklamy ............................................................................................................ 158
    Złe reklamy ................................................................................................................. 160
    Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż ......................................................... 163
    Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów
    i zamieniania ich w klientów ....................................................................................... 166
    9
    Przechytrzy wszystko inne .............................................................................171
    Przyciąganie uwagi na YouTubie ................................................................................... 172
    Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu .............................................................. 176
    Przemawiać do sukcesu ................................................................................................... 178
    Zbuduj swoją biografię .............................................................................................. 178
    Przemawiaj, gdzie się da ........................................................................................... 180
    Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji ....................................................... 181
    Zgłaszaj udział w wielu konferencjach .................................................................... 181
    Twórz kreatywne prezentacje ................................................................................... 181
    Zarządzanie swoją reputacją w internecie .................................................................... 183
    Kilka słów końcowych ..................................................................................................... 184
    10
    Przechytrzy social media
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl.