Start Erich von Daniken - Z powrotem do gwiazd, ebooki, Daniken von Erich Erich von Daniken - Dzień w którym przybyli Bogowie, ebooki, Daniken von Erich Estelle Maskame - Czy wspominałam, eBOOKi, seria DIMILY - Estelle Maskame Eric Rogell sztuka wojny w uwodzeniu kobiet. mądrość mistrza sun tzu w służbie podrywu cała książka, ebooki Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivreu. Wydanie II rozszerzone - Adam Jarczyński, PDF, Ebooki Eric A. Meyer css według erica meyera. kolejna odsłona full scan, ebooki Eriq Neale microsoft small business server 2003. księga eksperta helion, ebooki Ewan Chris - Charlie Howard 03 - Dobrego złodzieja przewodnik po Las Vegas(1), ebooki, Eresse - Chronicles of Ylandre 01 - Sacred Fate, Essential-Idioms-In-English---Phrasal-Verbs-And-Collocations, Nauka, język angielski |
Evan Bailyn przechytrzyć social media ebook, ebooki[ Pobierz całość w formacie PDF ]Spis treci O autorze .............................................................................................................11 Wprowadzenie ....................................................................................................13 1 Starcie internetowych gigantów ........................................................................21 Rozwój Facebooka .............................................................................................................. 22 Problem Google .................................................................................................................. 27 Artyleria Google ................................................................................................................. 30 Nadchodzące rozstrzygnięcie ........................................................................................... 31 2 Nowe wpywy w wyszukiwaniu i social media ................................................35 Ewolucja algorytmu społecznościowego ......................................................................... 36 Twórcy trendów na Facebooku ........................................................................................ 37 Jak zostać twórcą trendów na Facebooku ....................................................................... 40 Stwórz bazę fanów ....................................................................................................... 41 Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu ............................ 44 Reklamy na Facebooku ............................................................................................... 47 Pogoń Google za twórcami trendów ............................................................................... 51 Wzrost napięcia wokół danych od twórców trendów ................................................... 54 3 Odkrycia spoecznociowe i kontekstowe ........................................................57 Odkrycia społecznościowe ................................................................................................ 58 W jaki sposób Facebook uwzględni nowe rodzaje reklam społecznościowych ........ 60 Bogatsze opisywanie znacznikami ............................................................................. 61 Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy ................................................ 63 Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności .................................... 64 Bardziej spersonalizowane oferty .............................................................................. 64 Propozycje prezentów urodzinowych ....................................................................... 64 Odkrycia kontekstowe ....................................................................................................... 65 Wykorzystanie odkryć kontekstowych ........................................................................... 68 8 Przechytrzy social media 4 Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu ....... 71 Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego ................................................................. 73 Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego: metody wyszukiwania i sprzedaży ................................................................................ 76 Wymyśl sprytną frazę, która wyświetli aktualizacje statusu potencjalnych klientów .............................................................................. 77 Zidentyfikuj nicki wybranych klientów ................................................................... 78 Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi ............................................................. 79 Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy ...................................... 82 Oczekiwanie na wyszukiwarkę czasu rzeczywistego 2.0 .............................................. 83 Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 ....................................... 85 Zwycięzca wśród wyszukiwarek czasu rzeczywistego ................................................... 87 5 Aspekt spoecznociowy a aspekt lokalny ....................................................... 89 Jak znaleźć się wysoko na liście wyników wyszukiwania lokalnego w Google ......... 91 Miejsce w katalogu ...................................................................................................... 93 Linki ............................................................................................................................... 94 Odległość od szukającego ........................................................................................... 94 Nazwa firmy ................................................................................................................. 95 Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników .................................................. 96 Recenzje ........................................................................................................................ 97 Interakcje społecznościowe ........................................................................................ 97 Meldowanie się i współdzielenie lokalizacji ................................................................... 97 Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym ............................................................ 102 Dane społecznościowe a spotkania lokalne .................................................................. 104 6 Czerpanie zysków z mediów spoecznociowych ............................................ 107 Jak stać się wartościowym ............................................................................................... 108 Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe .................................................... 111 Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi ....................................................... 112 Zasada 2.: Poznaj swoje medium ............................................................................. 113 Zasada 3.: Namierz główne zainteresowania ludzi ............................................... 115 Zasada 4.: Proponuj sprzedaż .................................................................................. 121 Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod, a potem inwestuj wszystko w to, co działa ......................................................... 123 Zarabianie w każdym medium ....................................................................................... 124 Spis treci 9 7 Moliwoci danych spoecznociowych ..........................................................131 „Ludzka Pandora” ............................................................................................................ 133 Dane społecznościowe ratują życie ................................................................................ 136 Jak działają „ludzie podobni do Ciebie” ........................................................................ 138 Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd ........................140 Facebook a przyszłość danych społecznościowych ..................................................... 143 8 Zdominowanie reklam na Facebooku ...............................................................145 Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy ......................................................... 146 Jak myśleć o reklamach na Facebooku .......................................................................... 148 Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku ..................... 153 Dobierz pasującą grafikę ........................................................................................... 154 Jasno nawołuj do działania ....................................................................................... 154 Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów ............................................................. 154 Nie zanudzaj użytkowników .................................................................................... 155 Używaj emocjonalnego języka ................................................................................. 155 Bądź pozytywny ......................................................................................................... 156 Uprość język ............................................................................................................... 157 Nie pożądaj seksownych grafik ................................................................................ 157 Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych ............................... 157 Nagradzaj swoich fanów ........................................................................................... 157 Dobre i złe reklamy .......................................................................................................... 158 Dobre reklamy ............................................................................................................ 158 Złe reklamy ................................................................................................................. 160 Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż ......................................................... 163 Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów i zamieniania ich w klientów ....................................................................................... 166 9 Przechytrzy wszystko inne .............................................................................171 Przyciąganie uwagi na YouTubie ................................................................................... 172 Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu .............................................................. 176 Przemawiać do sukcesu ................................................................................................... 178 Zbuduj swoją biografię .............................................................................................. 178 Przemawiaj, gdzie się da ........................................................................................... 180 Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji ....................................................... 181 Zgłaszaj udział w wielu konferencjach .................................................................... 181 Twórz kreatywne prezentacje ................................................................................... 181 Zarządzanie swoją reputacją w internecie .................................................................... 183 Kilka słów końcowych ..................................................................................................... 184 10 Przechytrzy social media [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||