Start
Erich von Daniken - Z powrotem do gwiazd, ebooki, Daniken von Erich
Erich von Daniken - Dzień w którym przybyli Bogowie, ebooki, Daniken von Erich
Estelle Maskame - Czy wspominałam, eBOOKi, seria DIMILY - Estelle Maskame
Eurodzihad - WOLSKI MARCIN, ebook txt, Ebooki w TXT
Eric Rogell sztuka wojny w uwodzeniu kobiet. mądrość mistrza sun tzu w służbie podrywu cała książka, ebooki
Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre’u. Wydanie II rozszerzone - Adam Jarczyński, PDF, Ebooki
Eric A. Meyer css według erica meyera. kolejna odsłona full scan, ebooki
Eriq Neale microsoft small business server 2003. księga eksperta helion, ebooki
Etap szkolny 2006-2007, GEOGRAFIA, olimpiada woj. wielkopolskie
Europejska Konwencja o ochronie dziedzictwa archeologicznego, Archeologia, Muzealnictwo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl

  • Evan Bailyn, ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Spis treci
    O autorach .....................................................................................................................................................7
    Wprowadzenie ...............................................................................................................................................9
    1 W Google liczy si przede wszystkim zaufanie ............................................................................................ 15
    Ocena PageRank ......................................................................................................................... 16
    Ocena TrustRank ........................................................................................................................ 19
    Szopka Google ............................................................................................................................ 24
    Jak okrela TrustRank? ............................................................................................................. 25
    TrustRank — uwagi kocowe .................................................................................................. 29
    2 Pi skadników optymalizacji w Google .................................................................................................... 31
    Skadnik nr 1 — wybór sów kluczowych .............................................................................. 32
    Skadnik nr 2 — tytu strony ..................................................................................................... 37
    Skadnik nr 3 — odnoniki ........................................................................................................ 42
    Skadnik nr 4 — budowa adresu URL .................................................................................... 47
    Skadnik nr 5 — czas .................................................................................................................. 50
    3 Pozyskiwanie odnoników .......................................................................................................................... 53
    Dobre i ze ssiedztwo ............................................................................................................... 53
    Pozyskiwanie odnoników — podstawy ............................................................................... 54
    Biblia pozyskiwania odnoników ............................................................................................ 58
    4 Zaufanie zdobywa si z czasem .................................................................................................................. 83
    Piaskownica ................................................................................................................................. 83
    Sia stron z odpowiednim staem ............................................................................................ 85
    Jak oceni warto odnonika na podstawie czynników staowych? ............................... 86
    Dojrzao odnoników i ich szybka wymiana ...................................................................... 89
    Nieufno na rónych poziomach ........................................................................................... 91
    Jak znale star stron internetow wart zakupu? ........................................................... 92
    5 Atomowa pika ......................................................................................................................................... 101
    Definicja atomowej piki ......................................................................................................... 101
    Jak zagra atomow pik? ...................................................................................................... 102
    6
    Google AdWords jako uzupenienie SEO ................................................................................................... 107
    AdWords — definicja ............................................................................................................... 107
    Dla kogo AdWords? ................................................................................................................. 109
    Pocztki i pierwsze informacje na temat typów dopasowania ......................................... 113
    CPC, czyli cost-per-click .......................................................................................................... 115
    Wynik Jakoci ............................................................................................................................ 117
    Mdre decyzje strategiczne .................................................................................................... 122
    Grupy reklam ............................................................................................................................ 125
    6
    Przechytrzy Google
    Nieuczciwe kliknicia .............................................................................................................. 127
    Czsto popeniane bdy ......................................................................................................... 130
    Google AdWords — podsumowanie .................................................................................... 131
    7 Monitorowanie postpów za pomoc operatorów wyszukiwania ............................................................. 135
    Operatory wyszukiwania — podstawy ................................................................................ 138
    Operator linkdomain: w wyszukiwarce Yahoo! ................................................................. 146
    Inne operatory — przegld ..................................................................................................... 148
    8 Mity na temat optymalizacji w Google ...................................................................................................... 151
    Mit nr 1 — pozycja w rankingu Google zaley od Twojej strony .................................... 152
    Mit nr 2 — pozycja w wynikach wyszukiwania zaley
    od ezoterycznego kodu strony ........................................................................................... 154
    Mit nr 3 — na pozycj w rankingach Google wpywa wskanik CTR ............................ 155
    Mit nr 4 — kampanie reklamowe typu PPC maj wpyw
    na pozycj w organicznych wynikach wyszukiwania .................................................... 156
    Mit nr 5 — na organiczne wyniki wyszukiwania wpywa usuga Miejsca Google ....... 157
    Mit nr 6 — pozycja w wynikach wyszukiwania zaley od oceny PageRank ................. 159
    Mit nr 7 — zamieszczanie komentarzy na blogach i forach
    to skuteczna strategia pozyskiwania odnoników .......................................................... 160
    Mit nr 8 — aby trafi do indeksu Google, trzeba samemu zarejestrowa stron ........... 161
    Midzy prawd a mitem ......................................................................................................... 162
    9 Optymalizacja w biaym i w czarnym kapeluszu ........................................................................................ 165
    Optymalizacja w czarnym kapeluszu ................................................................................... 166
    Prawdziwa rónica midzy optymalizacj w biaym i w czarnym kapeluszu ............... 171
    10 Optymalizacja w Yahoo! i Bingu ............................................................................................................... 173
    Wprowadzenie do Yahoo! ...................................................................................................... 173
    Nadchodzi Bing ........................................................................................................................ 174
    Optymalizacja w Bingu a optymalizacja w Google — rónice ......................................... 175
    Kilka sów na temat demografii ............................................................................................. 182
    PPC, czyli duma Binga ............................................................................................................ 183
    Cechy charakterystyczne Yahoo! ........................................................................................... 184
    Cechy charakterystyczne wyszukiwarki Bing ..................................................................... 186
    11 Od nowych odwiedzajcych do paccych klientów ................................................................................. 189
    Dizajn ......................................................................................................................................... 190
    Zrónicowanie .......................................................................................................................... 194
    Dane ........................................................................................................................................... 199
    Okazje ........................................................................................................................................ 202
    12 Na styku mediów spoecznociowych i SEO ............................................................................................. 205
    Serwisy spoecznociowe i przepyw informacji ................................................................. 206
    Tworzenie znakomitych treci ............................................................................................... 211
    Promowanie treci w mediach spoecznociowych ............................................................ 212
    13 Przyszo SEO .......................................................................................................................................... 215
    Wyszukiwanie spoecznociowe ............................................................................................ 216
    W jaki sposób Google moe zmieni swoj biec sytuacj? .......................................... 223
    Spoecznociowe przewidywanie kontekstowe .................................................................. 226
    Miejsca Google .......................................................................................................................... 231
    Optymalizacja w usudze Miejsca Google — dzisiaj i w przyszoci ............................... 236
    Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym ................................................................................. 237
    Pozostae innowacje ................................................................................................................. 238
    Wspólny mianownik ................................................................................................................ 239
    Skorowidz ....................................................................................................................................................... 241
    4
    Zaufanie zdobywa si z czasem
    Bez wzgldu na to, jak duo stron liczy sobie Twój serwis internetowy i jak wiele od-
    noników pozyskae, przez pierwszych kilka miesicy i tak nie trafisz na pierwsz
    stron wyszukiwania popularnych sów kluczowych. Jest to jedna z podstawowych
    zasad optymalizacji w Google, przez któr kiedy niemal zbankrutowaem. Nic mi si
    wtedy nie udawao. Miaem wietne treci i mnóstwo odnoników, ale nie mogem
    trafi nawet do pierwszej setki wyników wyszukiwania. Problem polega na tym, e
    w wiecie Google na wszystko trzeba poczeka. Wyobraziem sobie wtedy starego farme-
    ra, który siedzi na pace swojej póciarówki, uje dbo trawy i mówi: „ycie jest
    niesprawiedliwe, synu”. To wanie jedna z tego rodzaju zasad.
    Piaskownica
    Obowizkowy okres oczekiwania w piaskownicy na uwzgldnienie nowych stron
    w rankingach to jedna z tych regu SEO, które dla wikszoci wacicieli stron pozostaj
    niezgbion tajemnic, ale które generalnie korzystnie wpywaj na cay system.
    Google wprowadzi ten okres oczekiwania w ramach walki ze spamerami. Jak wspomi-
    naem w rozdziale 2., zatytuowanym „Pi skadników optymalizacji w Google”, jeeli
    intensywnie korzystae z Google okoo 2000 roku, zapewne zauwaye liczne strony
    ze spamem pojawiajce si w wynikach wyszukiwania. Strony te zakadano w celu
    jak najszybszego zarobienia kilku groszy w nie do koca etyczny sposób i zamykano
    je zaledwie po kilku tygodniach. Dziki farmom odnoników, czyli wielkim sieciom
    wzajemnie powizanych odsyaczy niskiej jakoci, tego rodzaju strony potrafiy w krót-
    kim czasie znale si w pierwszej dziesitce wyników wyszukiwania — poniewa
    ówczesny algorytm Google nie radzi sobie z tym problemem. Sporo tego typu stron
    zdoao wyudzi spore kwoty, zanim Google je znalaz i zablokowa.
    84
    Przechytrzy Google
    Dzisiaj wszyscy cierpimy wanie przez tamte grupy spamerów. Jak ju wspomniaem,
    gdy zaczynaem swoj przygod z SEO, oczekiwanie w piaskownicy doprowadzio
    mnie niemal do upadku. Musiao min pene pótora roku, zanim moja studencka
    strona konsultingowa trafia na pierwsz stron wyników wyszukiwania. Gdyby ko-
    lejne trzy miesice mojej cikiej pracy miny bez efektów, zabrakoby mi gotówki.
    Na szczcie dla nas wszystkich dzi okres oczekiwania w piaskownicy jest ju krótszy.
    Chciabym, aby dokadnie wiedzia, czego powiniene si spodziewa, zakadajc
    now stron internetow. Pozwól wic, e przeprowadz Ci przez kolejne etapy
    dojrzaoci wedug Google.
    Od 0 do 2 miesicy — okres niebytu
    . Przez pierwsze dwa miesice istnienia
    Twojej strony w sieci Google bdzie j obchodzi szerokim ukiem, jak niedomytego
    dzieciaka na szkolnej potacówce, nawet jeli znajd si na niej fantastyczne tre-
    ci i rewelacyjne odnoniki. Nie oznacza to jednak, e w tym okresie nie naley
    nic robi. Wanie w tym momencie powiniene zakasa rkawy i przystpi do
    pozyskiwania odnoników. Google obserwuje kady odnonik zdobyty na tym
    etapie i na tej podstawie ocenia, czy bdzie móg Ci zaufa w kolejnych miesi-
    cach. Jeeli nie pozyskasz wartociowych odnoników w tej fazie, zostanie ona
    przeduona do momentu, w którym w kocu pozyskasz odnoniki.
    Od 2 do 4 miesicy — nowy wspaniay wiat
    . Po dwóch miesicach obecnoci
    w sieci Twoja strona moe wskoczy do pierwszej setki wyników wyszukiwania,
    ale tylko pod warunkiem, e zgromadzia nieco odnoników o wysokiej ocenie
    TrustRank. Na tym etapie rzadko si zdarza, aby strona trafia na pierwsz stro-
    n wyników wyszukiwania najbardziej popularnych sów kluczowych. Mona
    powiedzie, e Google przyj Ci na okres próbny.
    Od 4 do 6 miesicy
    — wichry zaufania
    . Jeeli w poprzednich okresach groma-
    dzie odnoniki w naturalny i nieagresywny sposób, Twoja strona pojawi si
    w wynikach wyszukiwania nawet konkurencyjnych sów kluczowych. Niewy-
    kluczone, e uda jej si wskoczy do wyników wyszukiwania nawet dla najpo-
    pularniejszego sowa kluczowego. Pamitaj jednak, e jeli Twoja strona ma tyle
    samo odnoników tej samej jakoci co podobna, ale dwa lata starsza strona, to
    wanie ta druga strona zostanie sklasyfikowana wyej.
    Od 6 do 12 miesicy — kotwica w dó!
    Twoja strona moe pojawi si w wyni-
    kach wyszukiwania wszystkich sów kluczowych, moe poza 2% tych najpopu-
    larniejszych. Oznacza to, e
    midzyboniak
    ,
    ugoda ratalna
    i
    bilety lotnicze
    cigle jesz-
    cze nie s dla Ciebie, za to
    sklep biuteria Hollywood
    ,
    personalizowane srebro
    i tym
    podobne ju jak najbardziej.
    Od 1 do 2 lat — witaj w kraju zaufania
    . Drzwi zostay przed Tob otwarte w 90%.
    Twoja strona moe znale si w wynikach wyszukiwania dowolnego sowa
    kluczowego, oczywicie pod warunkiem, e przez ostatni rok skutecznie gromadzi-
    e odnoniki o wysokiej ocenie TrustRank. Google bdzie teraz postrzega Ci tak,
    jak w spoeczestwie postrzega si modego i przystojnego lekarza czy prawnika
    — bdziesz robi wraenie i rokowa wielkie nadzieje, nie moesz jednak na ra-
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl.