Start
Evangeline Anderson - Seks z nieznajomymi, !!! 2. Do czytania, Evangeline Anderson
Essential Mix - Hot Chip [29.12.2007], MUZYKA, !! ESSENTIAL MIX !!
EverMetal Zine 04 (24.12.2007), ZINY O MUZYCE, EverMetal Zine
Eurodance Hits From The 90's (25.12.2014) - Tracklista, ►►♫ SKŁADANKI - Nowości klubowe i dyskotekowe [2015] - Club, Dance, Hands-Up, Pop - CODZIENNIE NOWE SKŁADANKI !!!(1)
Everyday Practical Electronics 2014-12, 2014
Etyka - slajdy 2011 12, Onedrive całość, Rok I, II sem, Etyka zawodu psychologa
ETP wyklad 12 elektroniczne systemy pomiaru katow, Studia, 2 rok, semestr 3, etp 1
Erich.von.Daniken-Czy.sie.mylilem.(osloskop.net)(1), do czytania
Eucken Rudolf - Wielcy myśliciele i ich poglądy na życie cz. I, Do czytania(4)
EU Doc 16616 1 07, WPZiB UE
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • resekcja.pev.pl

  • Estrada i Studio 12 2010, Do czytania, Estrada i Studio, 2010

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    DVD
    wewntrz
    DO WYGRANIA:
    EKRAN AKUSTYCZNY FIRMY APAMA
    Magazyn muzyków i realizatorów
    Nr 12/2010 (171)
    cena 14,70 z (w tym 0% VAT)
    Wizyta w studiu:
    Warsaw Mixdown Suite
    METODA NA
    Jak stworzy utwór, który podbije taneczne parkiety
    RYTMÓW
    w stylach house, tribal house,
    techno, hip-hop, drum’n’bass
    i dubstep
    Looptrotter
    Monster Compressor
    Uniwersalny kompresor FET
    z lampowym ukadem nasycenia
    PROFESJONALNA
    OBRÓBKA WOKALU
    Roland Juno-Gi
    Syntezator z wieloladowym
    rejestratorem audio
    TES
    T Y
    INDEX 345369 * ISSN 1427-0404
    Akai SynthStation
    |
    Olympus LS-5
    |
    Audac HS152
    Korg MR-2
    |
    Boss VE-20
    |
    Avid MBox
    |
    Roland Juno-Gi
    Looptrotter Monster Compressor
    |
    Focusrite Saffire 6 USB
    Nakład 12.000 egz.
    D
    magazynu
    W
    W
    PROGRAMOWANIE
    Ak i S
    Nowa rodzina ultraszybkich interfejsów audio USB
    RME Fireface UFX
    30 IN / 30 OUT
    połączenie z komputerem poprzez USB
    lub FireWire !!!
    możliwość jednoczesnej rejestracji audio
    na nośnikach pamięci USB !!!
    12 wejść / 12 wyjść analogowych
    [technologia z referencyjnego ADI-8 QS]
    4 preampy mikrofonowo – instrumentalne
    [technologia z Micstasy]
    2 niezależne wyjścia słuchawkowe
    2 x ADAT, AES/EBU
    2 x MIDI
    wyświetlacz LCD [parametry interfejsu oraz miksera DSP]
    rekordowo niska latencja oraz RME Steady Clock
    nowy TotalMix FX z efektami DSP [reverb, delay, EQ, kompresor, expander]
    praca w trybie stand-alone [edycja wszystkich ustawień]
    RME Fireface UC
    RME Babyface
    18 IN / 18 OUT
    8 wejść / 8 wyjść analogowych
    2 preampy mikrofonowe
    [technologia z Micstasy]
    10 IN / 12 OUT
    2 wejścia / 4 wyjścia analogowe
    2 preampy mikrofonowe
    ADAT,S/PDIF
    MIDI
    wejście instrumentalne Hi-Z
    nowyTotalMixFX
    praca w trybie stand-alone
    nowyTotalMixFX
    solidna, metalowa obudowa
    MADE IN GERMANY
    ADAT,S/PDIF
    2 x MIDI
    WSTĘP
    P
    odróżując po świecie można przekonać się, że muzyka to język uniwersalny – niezależnie od pochodzenia
    i bagażu kulturowego siła jej oddziaływania na emocje ludzkie jest podobna. Wzniosłe piosenki, które można
    usłyszeć na deptaku w pobliżu stadionu olimpijskiego w Pekinie, do złudzenia przypominają patetyczne pod-
    kłady znane z hollywoodzkich filmów – tylko język jakby nieco inny... Muzyka rozbrzmiewa wszędzie: w hotelowych
    holach, sklepach, na ulicy, w metrze itd. Wprawia nas w dobry nastrój, zwraca uwagę na nowy produkt lub po prostu
    wypełnia i określa przestrzeń, w której się znajdujemy.
    Naturalnie jej powszechność warunkowana jest w dużej mierze stopniem rozwinięcia kraju i zamożnością jego
    mieszkańców, których potrzeby, zgodnie z piramidą Maslowa, w większym stopniu koncentrują się wokół samoreali-
    zacji i wrażeń estetycznych. Dla przykładu, w każdym, nawet najmniejszym sklepie w Japonii można liczyć na dwie
    rzeczy: klimatyzację i cicho przygrywającą muzykę. Ba, niektóre sieci mają nawet własne „hymny”, jak choćby rado-
    sna pieśń wielopiętrowych salonów Bic Camera ze sprzętem elektronicznym. Kiedy zamykam oczy i przypominam
    sobie gorące popołudnia, spędzone w klimatyzowanym mega-sklepie, wciąż słyszę „Bicu, bicu, bicu, Bic Camera!”.
    Zadziwiające jest także to, że w kraju, w którym przetarg na nagłośnienie stacji metra
    wygrała firma Bose i gdzie dążenie do perfekcji widoczne jest na każdym kroku, zna-
    leźć można ogromne salony gier pachinko, w których w ogłuszającym i ogłupiającym
    hałasie (aż strach pomyśleć, jaki poziom natężenia dźwięku wykazałby miernik)
    codziennie spędzają wieczory setki tysięcy Japończyków. Mieszkańcy Kraju Kwitnącej
    Wiśni wprowadzili muzykę nawet do toalet. Uzbrojone w kilka, a czasem kilkanaście
    przycisków nowoczesne japońskie sedesy dają ich użytkownikom możliwość wyboru
    muzyki, która pozwoli im poczuć komfort „izolacji akustycznej” w kabinie.
    Niesamowite jest także to, że w większości regionów lub krajów wykształca się spe-
    cyficzny tylko dla nich rodzaj muzyki – i nie mam tu na myśli przebrzmiałych utworów
    ludowych, ale współczesną muzykę popularną. I tak np. w każdym sklepie muzycznym
    w Japonii można znaleźć poza najnowszymi wydawnictwami z całego świata regały
    pełne płyt oznaczonych jako J-Pop (Japanese Pop). Nie jest to produkt eksportowy,
    ale muzyka chętnie słuchana przez młodych Japończyków. Ktoś mógłby powiedzieć:
    „zaraz, zaraz, przecież my też mamy swoje disco-polo”. Ale czy disco-polo jest tym
    samym dla Polaków, czym dla Japończyków J-Pop lub dla Amerykanów country? Jest
    to pytanie o charakter muzyki, jej różnorodność w poszczególnych krajach i jakość
    techniczną, a ta warunkowana jest dostępem do technologii, stopniem rozwinięcia
    systemów dystrybucji nagrań i popytem wewnętrznym, na który wpływ ma funkcjonowanie lokalnych mediów
    i siła ich oddziaływania. Co ciekawe, w komunistycznych Chinach, gdzie wybór płyt na sklepowych półkach jest
    dość ograniczony, bez trudu można odnaleźć muzykę klasyczną. Tym bardziej dziwi ogromna popularność w Kraju
    Środka muzyki Kenny’ego G, obecnej w wielu miejscach publicznych. Czy to kwestia gustu mieszkańców tego wiel-
    kiego kraju, czy raczej wynik umiejętnego zarządzania i promocji?
    I choć dziedzictwo kulturowe każdego regionu obejmuje różne instrumentarium i niekiedy osobliwe formy muzycz-
    ne, niewątpliwie muzyka jest jednym z niewielu wspólnych mianowników ludzkich emocji i platformą porozumienia
    ponad podziałami. Nie ma osoby, która nie rozumiałaby, czym jest muzyka. W dodatku słowo, które ją opisuje, brzmi
    w większości języków podobnie. I choć proces jej tworzenia, szczególnie z wykorzystaniem współczesnych techno-
    logii cyfrowych, nie jest zrozumiały dla 99% „zwykłych” ludzi, wszyscy bez wyjątku stajemy się jej odbiorcami na
    koncertach, w kawiarniach czy słuchając jej w drodze do pracy. Jak podsumował kiedyś opis mojej dziennikarskiej
    delegacji odprawiający mnie na lotnisku w Nowym Jorku urzędnik imigracyjny: „It’s always all about the music,
    man”. I chyba miał rację: świat, zwłaszcza dla nas, muzyków, realizatorów dźwięku i pasjonatów, z pewnością kręci
    się wokół muzyki.
    E
    i
    S
    Maciej Polaski
    redaktor prowadzcy
    DVD
    wewntrz
    magazynu
    DO WYGRANIA:
    EKRAN AKUSTYCZNY FIRMY APAMA
    Wizyta w studiu:
    Warsaw Mixdown Suite
    Magazyn muzyków i realizatorów
    Nr 12/2010 (171)
    cena 14,70 z (w tym 0% VAT)
    METODA NA
    Jak stworzy utwór, który podbije taneczne parkiety
    PROGRAMOWANIE
    RYTMÓW
    Looptrotter
    Monster Compressor
    Uniwersalny kompresor FET
    z lampowym ukadem nasycenia
    PROFESJONALNA
    OBRÓBKA WOKALU
    Nasza okładka
    Tematem wiodącym grudniowego numeru jest remiks utworów muzycznych, któremu poświęcamy artykuł na stronie 86.
    Polecamy też interesujący materiał o profesjonalnej obróbce wokalu, który znajdziecie na
    Roland Juno-Gi
    Syntezator z wieloladowym
    rejestratorem audio
    T
    P
    TEST Y
    INDEX 345369 * ISSN 1427-0404
    Nakład 12.000 egz.
    Akai SynthStation
    |
    Olympus LS-5
    |
    Audac HS152
    Korg MR-2
    |
    Boss VE-20
    |
    Avid MBox
    |
    Roland Juno-Gi
    Looptrotter Monster Compressor
    |
    Focusrite Saffire 6 USB
    Estrada i Studio • grudzie 2010
    3
    W
    D
    W
    W
    w stylach house, tribal house,
    techno, hip-hop, drum’n’bass
    i dubstep
     WNUMERZE
    DVD
    wewntrz
    magazynu
    DO WYGRANIA:
    EKRAN AKUSTYCZNY FIRMY APAMA
    TECHNOLOGIA
    Pokaemy, jak naley analizowa cieki i jak je
    przetwarza, zamieniajc style w celu uzyskania
    satysfakcjonujcego i ciekawego remiksu
    PREZENTACJE
    Samplitude 11 jest programem DAW wykorzy-
    stujcym do przetwarzania materiau wycznie
    procesor komputera. Moe przy tym wspó-
    pracowa z dowolnymi kartami dwikowymi
    standardu Windows i z kartami zwikszajcymi
    zasoby przetwarzania
    Magazyn muzyków i realizatorów
    Nr 12/2010 (171)
    cena 14,70 z (w tym 0% VAT)
    Wizyta w studiu:
    Warsaw Mixdown Suite
    METODA NA
    Artyku powicony jest programowaniu oryginal-
    nych partii rytmicznych w takich stylach jak house,
    tribal house, techno, hip-hop, drum’n’bass i dubstep
    Jak stworzy utwór, który podbije taneczne parkiety
    PROGRAMOWANIE
    RYTMÓW
    w stylach house, tribal house,
    techno, hip-hop, drum’n’bass
    i dubstep
    Zajmiemy si bliej kwesti podziau oprogramo-
    wania na róne platformy komputerowe oraz bar-
    dzo istotnymi elementami kadego studia, jakimi
    s interfejsy audio
    Looptrotter
    Monster Compressor
    Uniwersalny kompresor FET
    z lampowym ukadem nasycenia
    PROFESJONALNA
    OBRÓBKA WOKALU
    Roland Juno-Gi
    Syntezator z wieloladowym
    rejestratorem audio
    TEST Y
    INDEX 345369 * ISSN 1427-0404
    Akai SynthStation
    |
    Olympus LS-5
    |
    Audac HS152
    Korg MR-2
    |
    Boss VE-20
    |
    Avid MBox
    |
    Roland Juno-Gi
    Looptrotter Monster Compressor
    |
    Focusrite Saffire 6 USB
    Jono Buchanan pokae Wam kilka trików, które
    pozwol na uzyskanie optymalnego brzmienia wo-
    kalu – najwaniejszego elementu kadej piosenki
    ROZMOWY
    Mieszkajcy w Tokio Zbigniew Karkowski jest
    jednym z najwaniejszych twórców muzyki no-
    ise, wymienianym jednym tchem obok takich
    saw jak Merzbow czy Tetsuo Furudate
    Nakład 12.000 egz.
    TEMATY Z OKADKI:
    KONKURS
    Do wygrania ekran akustyczny, sucy do na-
    gra wokalu
    Maurizio Barausse: „Jestem Wochem z uro-
    dzenia, ale precyzyjniej chyba powiedzie, e
    jestem pó-Wochem, pó-Polakiem, czyli moja
    krew to ‘mix’, Warsaw Mix...”
    6
    68
    Acousticity i MJ Audio Lab
    106
    8
    80
    4
    Estrada i Studio • grudzie 2010
    D
    W
    W
     ”I k iliy?!”
    ®
    L1
    ®
    ®
    a rozstawienie zestawu zajmuje tylko kilka minut
    “BOSE
    ®
    L1
    ®
    jest najbardziej niesamowitym i uniwersalnym zestawem
    niewiarygodne”
    – Robbie Gladwell AKA Dr Robert, gitarzysta Steve Harley & Cockney Rebel –
    ®
    ®
    NOWO!
    Nasz najlepszy,
    najbardziej
    zaawansowany system.
    L1
    ®
    skongurowania.
    Nasz przeomowy
    system, wielokrotnie
    nagradzany za wkad
    w naganianie
    muzyki na ywo.
    o
    Nasz najmniejszy
    i najatwiejszy
    w transporcie zestaw.
    Wypenij pomieszczenie
    dwikiem z jednego
    gonika.
    -
    ®
    ®
    ®
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl.