Start Evangeline Anderson - Seks z nieznajomymi, !!! 2. Do czytania, Evangeline Anderson Essential Mix - Hot Chip [29.12.2007], MUZYKA, !! ESSENTIAL MIX !! EverMetal Zine 04 (24.12.2007), ZINY O MUZYCE, EverMetal Zine Eurodance Hits From The 90's (25.12.2014) - Tracklista, ►►♫ SKŁADANKI - Nowości klubowe i dyskotekowe [2015] - Club, Dance, Hands-Up, Pop - CODZIENNIE NOWE SKŁADANKI !!!(1) Everyday Practical Electronics 2014-12, 2014 Etyka - slajdy 2011 12, Onedrive całość, Rok I, II sem, Etyka zawodu psychologa ETP wyklad 12 elektroniczne systemy pomiaru katow, Studia, 2 rok, semestr 3, etp 1 Erich.von.Daniken-Czy.sie.mylilem.(osloskop.net)(1), do czytania Eucken Rudolf - Wielcy myśliciele i ich poglądy na życie cz. I, Do czytania(4) EU Doc 16616 1 07, WPZiB UE |
Estrada i Studio 12 2010, Do czytania, Estrada i Studio, 2010[ Pobierz całość w formacie PDF ]DVD wewntrz DO WYGRANIA: EKRAN AKUSTYCZNY FIRMY APAMA Magazyn muzyków i realizatorów Nr 12/2010 (171) cena 14,70 z (w tym 0% VAT) Wizyta w studiu: Warsaw Mixdown Suite METODA NA Jak stworzy utwór, który podbije taneczne parkiety RYTMÓW w stylach house, tribal house, techno, hip-hop, drum’n’bass i dubstep Looptrotter Monster Compressor Uniwersalny kompresor FET z lampowym ukadem nasycenia PROFESJONALNA OBRÓBKA WOKALU Roland Juno-Gi Syntezator z wieloladowym rejestratorem audio TES T Y INDEX 345369 * ISSN 1427-0404 Akai SynthStation | Olympus LS-5 | Audac HS152 Korg MR-2 | Boss VE-20 | Avid MBox | Roland Juno-Gi Looptrotter Monster Compressor | Focusrite Saffire 6 USB Nakład 12.000 egz. D magazynu W W PROGRAMOWANIE Ak i S Nowa rodzina ultraszybkich interfejsów audio USB RME Fireface UFX 30 IN / 30 OUT połączenie z komputerem poprzez USB lub FireWire !!! możliwość jednoczesnej rejestracji audio na nośnikach pamięci USB !!! 12 wejść / 12 wyjść analogowych [technologia z referencyjnego ADI-8 QS] 4 preampy mikrofonowo – instrumentalne [technologia z Micstasy] 2 niezależne wyjścia słuchawkowe 2 x ADAT, AES/EBU 2 x MIDI wyświetlacz LCD [parametry interfejsu oraz miksera DSP] rekordowo niska latencja oraz RME Steady Clock nowy TotalMix FX z efektami DSP [reverb, delay, EQ, kompresor, expander] praca w trybie stand-alone [edycja wszystkich ustawień] RME Fireface UC RME Babyface 18 IN / 18 OUT 8 wejść / 8 wyjść analogowych 2 preampy mikrofonowe [technologia z Micstasy] 10 IN / 12 OUT 2 wejścia / 4 wyjścia analogowe 2 preampy mikrofonowe ADAT,S/PDIF MIDI wejście instrumentalne Hi-Z nowyTotalMixFX praca w trybie stand-alone nowyTotalMixFX solidna, metalowa obudowa MADE IN GERMANY ADAT,S/PDIF 2 x MIDI WSTĘP P odróżując po świecie można przekonać się, że muzyka to język uniwersalny – niezależnie od pochodzenia i bagażu kulturowego siła jej oddziaływania na emocje ludzkie jest podobna. Wzniosłe piosenki, które można usłyszeć na deptaku w pobliżu stadionu olimpijskiego w Pekinie, do złudzenia przypominają patetyczne pod- kłady znane z hollywoodzkich filmów – tylko język jakby nieco inny... Muzyka rozbrzmiewa wszędzie: w hotelowych holach, sklepach, na ulicy, w metrze itd. Wprawia nas w dobry nastrój, zwraca uwagę na nowy produkt lub po prostu wypełnia i określa przestrzeń, w której się znajdujemy. Naturalnie jej powszechność warunkowana jest w dużej mierze stopniem rozwinięcia kraju i zamożnością jego mieszkańców, których potrzeby, zgodnie z piramidą Maslowa, w większym stopniu koncentrują się wokół samoreali- zacji i wrażeń estetycznych. Dla przykładu, w każdym, nawet najmniejszym sklepie w Japonii można liczyć na dwie rzeczy: klimatyzację i cicho przygrywającą muzykę. Ba, niektóre sieci mają nawet własne „hymny”, jak choćby rado- sna pieśń wielopiętrowych salonów Bic Camera ze sprzętem elektronicznym. Kiedy zamykam oczy i przypominam sobie gorące popołudnia, spędzone w klimatyzowanym mega-sklepie, wciąż słyszę „Bicu, bicu, bicu, Bic Camera!”. Zadziwiające jest także to, że w kraju, w którym przetarg na nagłośnienie stacji metra wygrała firma Bose i gdzie dążenie do perfekcji widoczne jest na każdym kroku, zna- leźć można ogromne salony gier pachinko, w których w ogłuszającym i ogłupiającym hałasie (aż strach pomyśleć, jaki poziom natężenia dźwięku wykazałby miernik) codziennie spędzają wieczory setki tysięcy Japończyków. Mieszkańcy Kraju Kwitnącej Wiśni wprowadzili muzykę nawet do toalet. Uzbrojone w kilka, a czasem kilkanaście przycisków nowoczesne japońskie sedesy dają ich użytkownikom możliwość wyboru muzyki, która pozwoli im poczuć komfort „izolacji akustycznej” w kabinie. Niesamowite jest także to, że w większości regionów lub krajów wykształca się spe- cyficzny tylko dla nich rodzaj muzyki – i nie mam tu na myśli przebrzmiałych utworów ludowych, ale współczesną muzykę popularną. I tak np. w każdym sklepie muzycznym w Japonii można znaleźć poza najnowszymi wydawnictwami z całego świata regały pełne płyt oznaczonych jako J-Pop (Japanese Pop). Nie jest to produkt eksportowy, ale muzyka chętnie słuchana przez młodych Japończyków. Ktoś mógłby powiedzieć: „zaraz, zaraz, przecież my też mamy swoje disco-polo”. Ale czy disco-polo jest tym samym dla Polaków, czym dla Japończyków J-Pop lub dla Amerykanów country? Jest to pytanie o charakter muzyki, jej różnorodność w poszczególnych krajach i jakość techniczną, a ta warunkowana jest dostępem do technologii, stopniem rozwinięcia systemów dystrybucji nagrań i popytem wewnętrznym, na który wpływ ma funkcjonowanie lokalnych mediów i siła ich oddziaływania. Co ciekawe, w komunistycznych Chinach, gdzie wybór płyt na sklepowych półkach jest dość ograniczony, bez trudu można odnaleźć muzykę klasyczną. Tym bardziej dziwi ogromna popularność w Kraju Środka muzyki Kenny’ego G, obecnej w wielu miejscach publicznych. Czy to kwestia gustu mieszkańców tego wiel- kiego kraju, czy raczej wynik umiejętnego zarządzania i promocji? I choć dziedzictwo kulturowe każdego regionu obejmuje różne instrumentarium i niekiedy osobliwe formy muzycz- ne, niewątpliwie muzyka jest jednym z niewielu wspólnych mianowników ludzkich emocji i platformą porozumienia ponad podziałami. Nie ma osoby, która nie rozumiałaby, czym jest muzyka. W dodatku słowo, które ją opisuje, brzmi w większości języków podobnie. I choć proces jej tworzenia, szczególnie z wykorzystaniem współczesnych techno- logii cyfrowych, nie jest zrozumiały dla 99% „zwykłych” ludzi, wszyscy bez wyjątku stajemy się jej odbiorcami na koncertach, w kawiarniach czy słuchając jej w drodze do pracy. Jak podsumował kiedyś opis mojej dziennikarskiej delegacji odprawiający mnie na lotnisku w Nowym Jorku urzędnik imigracyjny: „It’s always all about the music, man”. I chyba miał rację: świat, zwłaszcza dla nas, muzyków, realizatorów dźwięku i pasjonatów, z pewnością kręci się wokół muzyki. E i S Maciej Polaski redaktor prowadzcy DVD wewntrz magazynu DO WYGRANIA: EKRAN AKUSTYCZNY FIRMY APAMA Wizyta w studiu: Warsaw Mixdown Suite Magazyn muzyków i realizatorów Nr 12/2010 (171) cena 14,70 z (w tym 0% VAT) METODA NA Jak stworzy utwór, który podbije taneczne parkiety PROGRAMOWANIE RYTMÓW Looptrotter Monster Compressor Uniwersalny kompresor FET z lampowym ukadem nasycenia PROFESJONALNA OBRÓBKA WOKALU Nasza okładka Tematem wiodącym grudniowego numeru jest remiks utworów muzycznych, któremu poświęcamy artykuł na stronie 86. Polecamy też interesujący materiał o profesjonalnej obróbce wokalu, który znajdziecie na Roland Juno-Gi Syntezator z wieloladowym rejestratorem audio T P TEST Y INDEX 345369 * ISSN 1427-0404 Nakład 12.000 egz. Akai SynthStation | Olympus LS-5 | Audac HS152 Korg MR-2 | Boss VE-20 | Avid MBox | Roland Juno-Gi Looptrotter Monster Compressor | Focusrite Saffire 6 USB Estrada i Studio • grudzie 2010 3 W D W W w stylach house, tribal house, techno, hip-hop, drum’n’bass i dubstep WNUMERZE DVD wewntrz magazynu DO WYGRANIA: EKRAN AKUSTYCZNY FIRMY APAMA TECHNOLOGIA Pokaemy, jak naley analizowa cieki i jak je przetwarza, zamieniajc style w celu uzyskania satysfakcjonujcego i ciekawego remiksu PREZENTACJE Samplitude 11 jest programem DAW wykorzy- stujcym do przetwarzania materiau wycznie procesor komputera. Moe przy tym wspó- pracowa z dowolnymi kartami dwikowymi standardu Windows i z kartami zwikszajcymi zasoby przetwarzania Magazyn muzyków i realizatorów Nr 12/2010 (171) cena 14,70 z (w tym 0% VAT) Wizyta w studiu: Warsaw Mixdown Suite METODA NA Artyku powicony jest programowaniu oryginal- nych partii rytmicznych w takich stylach jak house, tribal house, techno, hip-hop, drum’n’bass i dubstep Jak stworzy utwór, który podbije taneczne parkiety PROGRAMOWANIE RYTMÓW w stylach house, tribal house, techno, hip-hop, drum’n’bass i dubstep Zajmiemy si bliej kwesti podziau oprogramo- wania na róne platformy komputerowe oraz bar- dzo istotnymi elementami kadego studia, jakimi s interfejsy audio Looptrotter Monster Compressor Uniwersalny kompresor FET z lampowym ukadem nasycenia PROFESJONALNA OBRÓBKA WOKALU Roland Juno-Gi Syntezator z wieloladowym rejestratorem audio TEST Y INDEX 345369 * ISSN 1427-0404 Akai SynthStation | Olympus LS-5 | Audac HS152 Korg MR-2 | Boss VE-20 | Avid MBox | Roland Juno-Gi Looptrotter Monster Compressor | Focusrite Saffire 6 USB Jono Buchanan pokae Wam kilka trików, które pozwol na uzyskanie optymalnego brzmienia wo- kalu – najwaniejszego elementu kadej piosenki ROZMOWY Mieszkajcy w Tokio Zbigniew Karkowski jest jednym z najwaniejszych twórców muzyki no- ise, wymienianym jednym tchem obok takich saw jak Merzbow czy Tetsuo Furudate Nakład 12.000 egz. TEMATY Z OKADKI: KONKURS Do wygrania ekran akustyczny, sucy do na- gra wokalu Maurizio Barausse: „Jestem Wochem z uro- dzenia, ale precyzyjniej chyba powiedzie, e jestem pó-Wochem, pó-Polakiem, czyli moja krew to ‘mix’, Warsaw Mix...” 6 68 Acousticity i MJ Audio Lab 106 8 80 4 Estrada i Studio • grudzie 2010 D W W ”I k iliy?!” ® L1 ® ® a rozstawienie zestawu zajmuje tylko kilka minut “BOSE ® L1 ® jest najbardziej niesamowitym i uniwersalnym zestawem niewiarygodne” – Robbie Gladwell AKA Dr Robert, gitarzysta Steve Harley & Cockney Rebel – ® ® NOWO! Nasz najlepszy, najbardziej zaawansowany system. L1 ® skongurowania. Nasz przeomowy system, wielokrotnie nagradzany za wkad w naganianie muzyki na ywo. o Nasz najmniejszy i najatwiejszy w transporcie zestaw. Wypenij pomieszczenie dwikiem z jednego gonika. - ® ® ® [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||