Start
Essential Mix - Riva Starr [02.05.2010], MUZYKA, !! ESSENTIAL MIX !!
Eternal Flakefall (Naughty or Nice) - K. R. Foster, 2010 Advent Calendar - Naughty or Nice
EverMetal Zine 10 (24.05.2010), ZINY O MUZYCE, EverMetal Zine
Essential Mix - Simian Mobile Disco [09.01.2010], MUZYKA, !! ESSENTIAL MIX !!
Essentials - Autodesk 3ds Max Design 2010 - Official Training Guide, 3ds max
Evil Empire & Dame Grease - Strip Club Music 2010, [ Evil Empire & Dame Grease ], Evil Empire & Dame Grease - Strip Club Music 2010
European Red List of Butterflies - Europejska Czerwona Lista Motyli - 2010, wszystko, motyle i inne
ergonomia pracy z laptopem(1), BHP Ula, Vademecum BHP 2008 i 2010, Ryczkowski 2011
etap pisemny czerwiec 2010 florysta, egzamin zawodowy florystyka
Eros Ramazzotti - The Collection (2010), [ Eros Ramazzotti ], Eros Ramazzotti - The Collection (2010)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • resekcja.pev.pl

  • Estrada.i.studio.11.2010, PDFy, Estrada i Studio

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    DVD
    wewntrz
    magazynu
    KONKURS NA REMIKS: WOJTEK PILICHOWSKI –
    KAC VEGAS
    Magazyn muzyków i realizatorów
    Nr 11/2010 (170)
    cena 14,70 z (w tym 0% VAT)
    Wizyta u producenta:
    Patric La Funk
    DOMOWEGO
    STUDIA
    [
    Zbuduj muzyczn pracowni!
    Wybierz waciwe elementy
    i stwórz z nich studio nagra
    ]
    Negatyw
    Wojtek Pilichowski
    Micha „Rosa” Rosicki
    Avid Eleven Rack
    Kompleksowe rozwizanie
    dla gitarzystów (i nie tylko)
    g
    TES
    T Y
    ES
    T Y
    ES
    T Y
    S
    INDEX 345369 * ISSN 1427-0404
    Boss BR-800
    |
    Grace Design M101
    |
    Roland R-05
    Generic Audio Preceptor
    |
    PSPaudioware oldTimer
    Sony Vegas 10
    |
    Avid Eleven Rack
    |
    Steinberg Nuendo 5
    Nakład 12.000 egz.
    W
    P
    STRUKTURA
    TES
    T Y
    TES
    T Y
    TES
    T Y
    S
    Y
    TE
    TES
    B
    Nowa rodzina ultraszybkich interfejsów audio USB
    RME Fireface UFX
    30 IN / 30 OUT
    połączenie z komputerem poprzez USB
    lub FireWire !!!
    możliwość jednoczesnej rejestracji audio
    na nośnikach pamięci USB !!!
    12 wejść / 12 wyjść analogowych
    [technologia z referencyjnego ADI-8 QS]
    4 preampy mikrofonowo – instrumentalne
    [technologia z Micstasy]
    2 niezależne wyjścia słuchawkowe
    2 x ADAT, AES/EBU
    2 x MIDI
    wyświetlacz LCD [parametry interfejsu oraz miksera DSP]
    rekordowo niska latencja oraz RME Steady Clock
    nowy TotalMix FX z efektami DSP [reverb, delay, EQ, kompresor, expander]
    praca w trybie stand-alone [edycja wszystkich ustawień]
    RME Fireface UC
    RME Babyface
    18 IN / 18 OUT
    8 wejść / 8 wyjść analogowych
    2 preampy mikrofonowe
    [technologia z Micstasy]
    10 IN / 12 OUT
    2 wejścia / 4 wyjścia analogowe
    2 preampy mikrofonowe
    ADAT,S/PDIF
    MIDI
    wejście instrumentalne Hi-Z
    nowyTotalMixFX
    praca w trybie stand-alone
    nowyTotalMixFX
    solidna, metalowa obudowa
    MADE IN GERMANY
    ADAT,S/PDIF
    2 x MIDI
    WSTĘP
    N
    asza okładka jest tak kolorowa, jak wielobarwna i kusząca jest oferta producentów sprzętu i oprogramowa-
    R
    nia. Wydawanie pieniędzy jest łatwe, ale sztuką jest wydać je mądrze lub, jak kto woli, efektywnie. Sir Ernest
    Rutherford, nowozelandzki chemik i fizyk, który jako pierwszy potwierdził istnienie jądra atomowego, miał
    kiedyś powiedzieć: „nie mamy pieniędzy, więc musimy zacząć myśleć”. Czy zatem nasze decyzje zakupowe muszą być co
    do zasady podyktowane rozsądkiem?
    Wiele pytań dotyczących sprzętu i oprogramowania, pojawiających się na forach internetowych, sformułowanych jest
    w następujący sposób: „Czy produkt X jest dobry”?; rzadziej „Czy produkt X spełni moje oczekiwania?” – i tu zwykle
    pojawia się długa (często zbyt długa) lista oczekiwań albo lakoniczny opis aspiracji (np. „produkuję hip-hop”). Na podsta-
    wie swoich obserwacji i doświadczeń doszedłem do przekonania, że większość osób szuka raczej potwierdzenia dla swo-
    jego wyboru, niejednokrotnie zapominając sprawdzić, czy np. interfejs wyposażony jest w określonego rodzaju wejścia,
    niezbędne z punktu widzenia realizacji ich celów.
    Nie wynika to z pewnością z trudności w dostępie do informacji, bo ta rozprzestrzenia się z prędkością światła
    (dosłownie, gdy obiega nasz glob za pośrednictwem linii światłowodowych), ale z tego, że podczas zakupów coraz
    częściej kierujemy się emocjami. I nie ma w tym nic złego. Bez wątpienia najwięksi wytwórcy w branży starają się je
    kształtować. Podobnie jak producenci samochodów nie mówią w reklamach o tym, ile
    litrów paliwa „pochłania” ich najnowszy model, tak i producenci sprzętu muzycznego nie
    marnują powierzchni reklamowej na zasypywanie nas informacjami technicznymi. Coraz
    częściej natomiast roztaczają przed nami wizję barwnego życia artystycznego, szalonych
    występów scenicznych i uwielbienia ze strony fanów, odwołując się do naszych pragnień.
    Kierować nami może także chęć przynależności do elitarnego grona użytkowników mar-
    ki X lub po prostu radość z obcowania z pięknymi przedmiotami.
    Śmiało można postawić tezę, iż rynek instrumentów muzycznych i narzędzi wirtual-
    nych wszedł w fazę dojrzałości, stając się przy tym wysoce konkurencyjny. Nie wystarczy
    już sprzedawanie systemu DAW obsługującego „nieograniczoną” liczbę ścieżek; funkcja
    kompensacji latencji też nie robi już na nikim żadnego wrażenia – podkreślane są raczej
    nowe technologie i „miękkie” wyróżniki. Coraz większy jest także nacisk na wartości
    dodane i przywileje, np. dostęp do narzędzi tworzonych przez użytkowników, częste aktu-
    alizacje istotnie zwiększające możliwości oprogramowania, system rabatowy itd.
    Co ciekawe, mechanizm sprzedaży oprogramowania wcale nie różni się tak bardzo od
    technik stosowanych przez sprzedawców wspomnianych wyżej samochodów. Ci ostatni szkoleni są, że najważniejsze to
    nakłonić gości salonu na jazdę próbną, bo wówczas szanse na to, że kupią oni samochód rosną nawet kilkanaście razy.
    Czyż nie to samo robią producenci sampli, oddając w nasze ręce darmowe zestawy próbek lub twórcy programów DAW,
    oferując nam „lekkie” wersje swoich flagowych produktów? Zresztą z sekwencerami jest jak z ofertami operatorów tele-
    fonii komórkowych – niezwykle trudno je porównać, a na ostateczny wybór zwykle wpływ ma to, w jakiej sieci są nasi
    bliscy i znajomi. Dlatego muzycy często decydują się na zakup tego, z którym zetknęli się w studiu lub tego, na którym
    pracują pozostali członkowie zespołu.
    Warto jednak mieć świadomość, że w wielu wypadkach nasze potrzeby w zakresie produkcji muzycznej mogą być
    zaspokojone zarówno przez produkt X, Y, jak i Z, a szalę na rzecz konkretnego urządzenia czy programu może czasem
    przeważyć jedna funkcja... Im lepiej rozpoznamy swoje potrzeby, tym łatwiej odnajdziemy się w dżungli współczesnych
    narzędzi sprzętowych i wirtualnych. Przede wszystkim jednak unikniemy zakupów nietrafionych, bo nieprzemyślanych.
    Dlatego w tym miesiącu akcent kładziemy na świadome planowanie. Mamy nadzieję, że artykuł wiodący listopadowego
    wydania (patrz
    pozwoli tym, którzy dopiero poznają dobre i złe strony samodzielnej pracy nad nagraniami, na
    lepsze rozpoznanie terenu i trafniejsze decyzje zakupowe, w czym zamierzamy Wam niestrudzenie pomagać poprzez
    przeprowadzane testy najnowszych rozwiązań w dziedzinie dźwięku.
    E
    i
    S
    Maciej Polaski
    redaktor prowadzcy
    Nasza okładka
    Na jakim systemie oprzeć nasze domowe studio nagrań? Zdecydować się na rozwiązanie sprzętowe czy też progra-
    mowe? Którą opcję z bogatej oferty rynkowej wybrać, aby najlepiej realizować nasze pragnienie nagrywania muzyki?
    Zapraszamy do lektury artykułu na
    m
    Z
    Estrada i Studio • listopad 2010
    3
    N
     WNUMERZE
    TECHNOLOGIA
    Artyku przeznaczony jest dla tych osób, które
    zaczynaj sw przygod z domowym nagry-
    waniem i dopiero zaczynaj poznawa t tema-
    tyk
    ROZMOWY
    Mietall Walu opowiada o powstaniu nowej
    pyty grupy Negatyw. Do naszej rozmowy do-
    czaj si te Adam Celiski i Leszek Mitman ze
    studia Radioaktywni
    Rytm to element, na podstawie którego – bar-
    dziej ni na podstawie innych cech – definiujemy
    wspóczesn muzyk
    W cigu ostatnich kilku lat La Funk plasowa
    si w pierwszej lidze didejskiej i producenc-
    kiej, wydajc swe produkcje w najwikszych
    wytwórniach w brany

    monta cieki w trybie Playlist
    Pro Tools 8 wyposaony jest w zestaw cieka-
    wych funkcji, majcych nam uatwi prac wa-
    nie podczas sklejania jednej cieki z rónych,
    osobno nagranych elementów
    Po do dugiej przerwie Wojtek Pilichowski
    postanowi wyda wasn pyt autorsk, która
    nosi tytu
    Fair of Noise
    TEMATY Z OKADKI:
    Absolwent Inynierii Dwiku Politechniki
    Wrocawskiej. Zwizany na stae z nasz eks-
    portow formacj akordeonistów Motion Trio
    i studiem MAQ Records. Realizator, producent
    studyjny, realizator live
    MUZYKA
    Gar porad dla pocztkujcych, które – mamy
    nadziej – zainspiruj Ci i pomog przy pracy
    nad wasn karier
    RELACJE
    Tegoroczna, szósta ju edycja Music Media
    za nami. Organizatorzy znaleli now formu
    targów, zatem miay one inny charakter ni
    poprzednio
    W dobie netlabeli, dystrybucji internetowej
    i powszechnego dostpu do wszelkiego typu
    muzyki warto niekiedy przypomnie, jak wygl-
    day pocztki fonografii
    7
    76
    3
    32
    104
    9
    94
    4
    Estrada i Studio • listopad 2010
     ”I k iliy?!”
    ®
    L1
    ®
    ®
    a rozstawienie zestawu zajmuje tylko kilka minut
    “BOSE
    ®
    L1
    ®
    jest najbardziej niesamowitym i uniwersalnym zestawem
    niewiarygodne”
    – Robbie Gladwell AKA Dr Robert, gitarzysta Steve Harley & Cockney Rebel –
    ®
    ®
    NOWO!
    Nasz najlepszy,
    najbardziej
    zaawansowany system.
    L1
    ®
    skongurowania.
    Nasz przeomowy
    system, wielokrotnie
    nagradzany za wkad
    w naganianie
    muzyki na ywo.
    o
    Nasz najmniejszy
    i najatwiejszy
    w transporcie zestaw.
    Wypenij pomieszczenie
    dwikiem z jednego
    gonika.
    -
    ®
    ®
    ®
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl.