Start
Essential Mix - Riva Starr [02.05.2010], MUZYKA, !! ESSENTIAL MIX !!
Eternal Flakefall (Naughty or Nice) - K. R. Foster, 2010 Advent Calendar - Naughty or Nice
EverMetal Zine 10 (24.05.2010), ZINY O MUZYCE, EverMetal Zine
Essential Mix - Simian Mobile Disco [09.01.2010], MUZYKA, !! ESSENTIAL MIX !!
Essentials - Autodesk 3ds Max Design 2010 - Official Training Guide, 3ds max
Evil Empire & Dame Grease - Strip Club Music 2010, [ Evil Empire & Dame Grease ], Evil Empire & Dame Grease - Strip Club Music 2010
European Red List of Butterflies - Europejska Czerwona Lista Motyli - 2010, wszystko, motyle i inne
ergonomia pracy z laptopem(1), BHP Ula, Vademecum BHP 2008 i 2010, Ryczkowski 2011
etap pisemny czerwiec 2010 florysta, egzamin zawodowy florystyka
Eros Ramazzotti - The Collection (2010), [ Eros Ramazzotti ], Eros Ramazzotti - The Collection (2010)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wawa19wwa91.pev.pl

  • Estrada i studio 06.2010, [◙◙◙◙◙ஜ۩۞۩ஜ◙◙◙◙◙ ☆E☆, Estrada I Studio

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    DVD
    wewntrz
    magazynu
    4,7GB
    NAJNOWSZYCH SAMPLI, PĘTLI ORAZ PREZENTACJI AUDIO I WIDEO
    Magazyn muzyków i realizatorów
    Nr 06/2010 (165)
    cena 14,70 z (w tym 0% VAT)
    David Ferguson
    i płyta
    Johnny Casha
    BAS
    L
    I
    V
    E
    TO PODSTAWA
    Basy w Twoich utworach porusz
    suchaczy i wstrzsn parkietem
    20
    PORAD I PODPOWIEDZI
    (nie tylko) dla pocztkujcych
    producentów muzycznych
    Badamy ADAMY-y
    Monitory A7X to nowy
    rozdzia w historii firmy
    WYJTKOWE STUDIA NAGRA
    Róne koncepcje, ale ta sama pasja
    TLM 102
    Pierwszy budetowy
    mikrofon Neumanna
    RecPublica Studios
    Rogalów Analogowy
    T
    EST Y
    INDEX 345369 * ISSN 1427-0404
    Sony Creative Software ACID Music Studio 8
    |
    ADAM A7X
    Behringer B1030A
    |
    Neumann TLM 102
    |
    Akai LPD8 i LPK25
    Roland VP770
    |
    Telefunken AR-51
    |
    Arturia Hip Hop Producer
    Nakład 12.000 egz.
    4,7 GB
    Funkcja MPC Note Repeat
    Arpeggiator
    Tryb pracy jako master/slave
    .....tych funkcji na pewno nie znajdziesz
    w innych klawiaturach sterujcych.
    Profesjonalny, wirtualnie analogowy syntezator,
    penowymiarowe klawisze, sekwencer krokowy, maszyna
    perkusyjna, arpeggiator, 40-pasmowy vocoder, efekty stereo
    .....may rozmiar – potne brzmienie!
    Pady Akai MPC
    WSTĘP
    WIATOWA
    KLASA
    swojej książce
    Audio Recording For Profit
    Chris Stone, związany z przemysłem muzycznym od końca lat 60.
    ubiegłego wieku, podał ciekawy przykład międzynarodowej współpracy: amerykański producent telewizyj-
    ny zrealizował nagranie brytyjskiej grupy muzycznej w Holandii na potrzeby programu MTV Unplugged.
    W tym celu poprzez niemieckie biuro swojej wytwórni wypożyczył wóz transmisyjny, wynajął angielską ekipę filmo-
    wą, a materiał doszlifował w procesie postprodukcji w Szwecji. De facto prace były prowadzone w czterech krajach,
    a organizacja całego przedsięwzięcia zajęła mniej niż trzy dni.
    Dzisiejszy rynek usług dźwiękowych kurczy się do rozmiarów naszego monitora komputerowego. Wiedza na
    temat tego, w jaki sposób nagrywane były najpopularniejsze albumy muzyczne w historii przemysłu, jest w zasadzie
    powszechnie dostępna – wystarczy regularnie czytać publikowane w
    EiS
    Sekrety Realizatorów
    , śledzić fora inter-
    netowe itd. Właściciele studiów nagrań mogą dokonać zakupów w oparciu o listę urządzeń sprawdzonych podczas
    rejestracji płyt ulubionych amerykańskich czy brytyjskich artystów. Dlatego nasze studia nagraniowe coraz częściej
    dorównują, a bywają nawet lepiej wyposażone od tych za granicą, podczas gdy ich wynajęcie kosztuje co najmniej
    kilkakrotnie mniej. W kontekście pozyskiwania zagranicznych klientów przez polskie studia nagrań ktoś kiedyś
    powiedział, że aby wziąć udział w rajdzie, trzeba mieć naprawdę szybki samochód. Z naszego rozeznania wynika, że
    znakomite samochody i świetnych kierowców już mamy.
    Na dowód tego w tym miesiącu Waszej uwadze polecamy wywiady z właścicielami dwóch całkowicie odmiennych
    studiów nagrań. W jednym z nich pracuje 24-kanałowa konsoleta marki Philips z lat 70., a w drugim wielkofor-
    matowy, nowoczesny stół SSL Duality. Pomimo różnego profilu i przyjętych modeli biznesowych nasi rozmówcy
    dowodzą, że są otwarci na różnego rodzaju współpracę. Co ciekawe, ich poglądy na
    temat technologii analogowej i cyfrowej są pod pewnymi względami zbieżne. W obu
    przypadkach budowa studia wymagała precyzyjnego planu i dużej determinacji przy
    jego realizowaniu. Jednak o powstaniu tych obiektów i ich ostatecznej formie zadecydo-
    wały różne czynniki. W przypadku studia Rogalów Analogowy chodziło o stworzenie
    miejsca, w którym będzie można rejestrować materiał w sposób tradycyjny, bez edycji
    i z użyciem sprzętu vintage, zgromadzonego jeszcze przed boomem na analogowe reje-
    stratory i procesory. Z kolei unikalny charakter studia RecPublica wynika z wykorzy-
    stania murów starego młyna, których kształt i skomplikowana faktura mają pozytywny
    wpływ na akustykę pomieszczeń. Ponoć współzałożyciel słynnego studia Record Plant
    (nagrywali w nim m.in. Rolling Stones, Jimi Hendrix, a nie tak dawno Mary J Bligde
    i Pharrell Williams), Gary Kellgren, nieusatysfakcjonowany brzmieniem reżyserki kilka-
    krotnie malował kredą na podłodze zarys ścian i przebudowywał studio. W końcu, po
    wizycie w konkurencyjnym TTG w Los Angeles, zdecydował się zatrudnić w tym celu
    Toma Hidleya, który odpowiedzialny był za stworzenie reżyserki tegoż i kilkuset innych
    studiów nagrań. Tego błędu nie popełnił Maciej Hładki, założyciel RecPublica, powierzając projekt doświadczonemu
    specjaliście z firmy ADG Group.
    Czy wobec tego istnieją światowe standardy definiujące warunki, które musi spełnić profesjonalne studio? Czy
    klient po wejściu do studia powinien poczuć się jak w pięciogwiazdkowym hotelu, gdzie w przestronnym lobby
    gra nastrojowa muzyka, czy wolałby raczej niezobowiązującą atmosferę górskiej chaty, której gospodarz uraczy go
    nalewką własnej roboty i strawą przygotowaną w tradycyjny sposób? Sprawne funkcjonowanie obu, skrajnie różnych
    studiów, w których mieliśmy okazję gościć, świadczy o tym, że nie ma na te pytania jednoznacznych odpowiedzi,
    a na rynku jest miejsce zarówno dla supernowoczesnych, acz niepozbawionych charakteru obiektów, takich jak
    RecPublica, jak i dla pracowni pełnych starych i urokliwych „gratów”, gdzie w powietrzu unosi się zapach drewna
    i czuć ducha epoki Beatlesów i Led Zeppelin, tak jak w studiu Rogalów Analogowy.
    Jedno jest pewne – klient powinien być przekonany o tym, że jego nagrania zostaną zrealizowane w sposób pro-
    fesjonalny, z użyciem odpowiedniego sprzętu i będą brzmiały dobrze na każdym systemie odsłuchowym (biorąc od
    uwagę jego ograniczenia). To nie zmieniło się od początku istnienia tego biznesu i nic nie wskazuje na to, aby miało
    się zmienić.
    E
    i
    S
    Maciej Polaski
    redaktor prowadzcy
    Nasza okładka
    Bas to podstawa! Nie tylko podstawa brzmieniowa, ale też podstawa współczesnej muzyki. To jednocześnie najtrudniej-
    szy do okiełznania zakres częstotliwości. I właśnie dlatego bas stał się tematem głównym tego wydania naszego mie-
    sięcznika. Znajdujący się na
    artykuł uzupełniają sugestywne prezentacje na płycie DVD.
    fot. Digital Vision/Getty Images/Flash Press Media
    Estrada i Studio • czerwiec 2010
    3
    W
     WNUMERZE
    TECHNOLOGIA
    70
    20porad
    dla pocztkujcych producentów
    Dobrych rad nigdy dosy, wic i tym razem, na
    progu nadchodzcego lata, mamy dla wszyst-
    kich twórców nagrywajcych w domowych
    warunkach gar przydatnych wskazówek
    RELACJE
    W ostatni kwietniowy weekend w studiu B w Iza-
    belinie odby si pierwszy kurs z zakresu kreacji
    dwikowej, organizowany przez Instytut SWAM
    w Mateczniku Mazowsze
    Prezentacja jednego z najnowoczeniejszych
    obiektów widowiskowych w Polsce – Europej-
    skiego Centrum Promocji Matecznik Mazowsze
    ROZMOWY
    David Ferguson:
    Ain
    '
    t No Grave
    (Gonna Hold This Body Down)
    ,
    Johnny Cash
    wiee i skrzce si szczegóami brzmienie klasycz-
    nego songu
    Ain’t No Grave (Gonna Hold This Body
    Down)
    wywouje ciarki na plecach nawet u tych,
    którzy nigdy nie syszeli Johnny’ego Casha na ywo
    Po lekturze tego artykuu bdziesz wiedzia,
    co zrobi, by wyprodukowa zabójcze partie
    basowe i dowiesz si, dlaczego niskie czstotli-
    woci potrafi rozrusza tumy
    Brzmienia perkusyjne mona syntetyzowa
    na równie wiele sposobów, co brzmienia for-
    tepianu, gitary czy te potne, monofoniczne
    barwy basowe
    TEMATY Z OKADKI:
    Bas to podstawa
    88
    20 porad dla pocztkujcych producentów
    70
    RecPublica Studios
    82
    PREZENTACJA
    C10 HD to mniejsza, lecz oferujca t sam
    jako dwiku i wygod uytkowania wersja
    flagowej konsoli SSL C10 HD0
    MUZYKA
    Mao znana historia
    polskich dyskotek
    Historia dyskotek i ruchu didejskiego w Polsce
    zacza si na przeomie lat 60. i 70. minionego
    wieku. Wiele osób, które wówczas t histori
    tworzyy, funkcjonuje do dzi w mediach, w biz-
    nesie, a nawet w polityce
    Rogalów Analogowy
    100
    Maciej Hadki
    Ich haso to „troch lepiej ni najlepiej”. I rze-
    czywicie – wchodzc do wntrza tego obiektu,
    urzdzonego w murach starego myna, mona
    si poczu jak w najlepszych studiach wiata
    7
    74
    Szef Osobliwej Firmy Fonograficznej OBUH
    (Odgosy Bocznic Utworz Harmoni), lider psy-
    folmentalnej (psychodelia, folk, eksperyment)
    formacji Za Siódm Gór, a take waciciel uni-
    kalnego w skali Drogi Mlecznej studia nagra
    Rogalów Analogowy
    108
    8
    82
    6
    68
    4
    Estrada i Studio • czerwiec 2010
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl.