Start
Ernst Bloch – Pamiętnik dla Elzy Bloch von Stritzky, Komunizm - Socjalizm, Ernst Bloch
Erich von Daniken - W Krzyżowym Ogniu Pytań, PDF-y, Daniken
Erich von Daniken - Kosmiczne Miasta W Epoce Kamiennej, PDF-y, Daniken
Erich von Daeniken - Wszyscy jesteśmu dziećmi bogów, ezoteryka, wiedza tajemna, parasychologia(1)
Erich von Däniken - Wszyscy jesteśmy dziećmi Bogów, qazar, UFO i pozaziemskie cywilizacje
Erich von Daniken - Czy się myliłem... Nowe wspomnienia z przyszłości [Zlotopolsky], KSIĄŻKI
Erich von Däniken - Czy bogowie byli na Ziemi, qazar, UFO i pozaziemskie cywilizacje
Erich von Däniken - Podróż do Kiribati, qazar, UFO i pozaziemskie cywilizacje
Erich von Däniken - Wspomnienia z przyszłości, qazar, UFO i pozaziemskie cywilizacje
Erich von Däniken - Z powrotem do gwiazd, qazar, UFO i pozaziemskie cywilizacje
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wawa19wwa91.pev.pl

  • Erz hlen von Geschichten e 05rp, e

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    //-->© Copyright by Wydawnictwo EPROFESSWydanie I, 2015ISBN:978-83-63435-48-6Projekt okładki: Kalina ZatońIlustracje: Kalina ZatońWspółpraca: Katarzyna SowaWszelkie prawa zastrzeżone. Każda reprodukcja lub adaptacja całości bądź części niniejszejpublikacji, niezależnie od zastosowanej techniki reprodukcji (drukarskiej, komputerowej,fotograficznej i in.), wymaga pisemnej zgody Wydawcy.Wydawnictwo EPROFESSŻorywww.eprofess.ple-mail: wydawnictwo@eprofess.plKup książkęSpis TreściSŁOWO WSTĘPNE .................................................................................................................. 41.WSKAZÓWKIMETODYCZNEDOTYCZĄCESTOSOWANIATEKSTÓWNARRACYJNYCH W NAUCZANIU JĘZYKÓW OBCYCH DZIECI W WIEKUPRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM .................................................................... 71.1.Kryteria wyboru tekstów narracyjnych ....................................................................... 7Kryteria ogólne wyboru tekstów narracyjnych .................................................... 7Kryteria językowe wyboru tekstów narracyjnych .............................................. 101.1.1.1.1.2.1.2.1.3.Adaptacja tekstów narracyjnych ............................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Metodyka pracy z tekstem narracyjnym ................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Wprowadzenie tekstu narracyjnego ...............Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Narracja tekstu i jego inscenizacja .................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Przygotowanie do opowiadania ..............Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Aktywności poprzedzające narrację tekstuBłąd!Niezdefiniowano1.3.1.1.3.2.1.3.2.1.1.3.2.2.zakładki.1.3.2.3.1.3.2.4.1.3.2.5.1.3.2.6.Opowiadanie contra czytanie ..................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Opowiadanie interaktywne .....................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Inscenizacja tekstów narracyjnych..........Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Kreatywne formy reprodukcji treści tekstu narracyjnegoBłąd!Niezdefiniowano zakładki.1.3.2.7.Fantasy trips/Fantasiereisenjako forma narracjiBłąd!Niezdefiniowano zakładki.1.3.2.8.1.3.3.Wizualizacja treści tekstu narracyjnego ..Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.NieUtrwalenie treści tekstu narracyjnego i jego elementów językowychBłąd!zdefiniowano zakładki.2.PROPOZYCJE DYDAKTYZACJI BAJEK I OPOWIADAŃ DO NAUKI JĘZYKADLADZIECIWWIEKUPRZEDSZKOLNYMINIEMIECKIEGOWCZESNOSZKOLNYM ........................................................................................................ 142.1.2.2.2.3.2.4.Die kleine Raupe Nimmersatt............................................................................. 17Rübenziehen........................................................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.In einem dunklen, dunklen Wald.....................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Kim und eine kleine Hexe.................................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Kup książkę2.5.2.6.2.7.2.8.2.9.2.10.Der Löwe und die Maus...................................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Der Hase und die Schildkröte.......................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Bobby will ein Schneemann werden...............Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Vom dicken, fetten Pfannkuchen..................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Der Osterhase...................................................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Ein kleiner Spatz und die vier JahreszeitenBłąd!Niezdefiniowanozakładki.2.11.2.12.2.13.2.14.2.15.Das hässliche Entlein...................................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Der Tannenbaum............................................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Die drei kleinen Schweinchen.....................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Goldlöckchen und die drei Bären................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Das kleine, rote Huhn.................................Błąd! Nie zdefiniowano zakładki.Bibliografia............................................................................................................................... 33Kup książkęSŁOWO WSTĘPNENiniejszaksiążkastanowizbiórzdydaktyzowanychtekstównarracyjnychprzeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnych i wczesnoszkolnych uczących się językaniemieckiego. Książka może służyć nauczycielom jako pomoc w uatrakcyjnieniu zajęć zjęzyka niemieckiego dla najmłodszych prowadzonych zarówno w szkole, jak i na kursachjęzykowych. Zawarte w książce bajki i opowiadania mogą okazać się przydatne również dlarodziców znających język niemiecki i zainteresowanych podwyższaniem kompetencjijęzykowej swoich dzieci.Bajki i opowiadania w języku obcym stanowią optymalny materiał językowy, napodstawie którego można efektywnie rozwijać u dzieci sprawność rozumienia ze słuchu. Jestto o tyle ważne, że prawidłowy rozwój kompetencji obcojęzycznej rozpoczyna się odwykształcenia umiejętności rozumienia. Wszystkie teksty narracyjne zawarte w niniejszejksiążce zostały poddane adaptacji w celu dostosowania ich treści i zawartej w niej warstwyjęzykowej do możliwości kognitywnych dzieci. Poszczególne teksty bajek i opowiadańskonstruowane zostały w oparciu o zasadę powtarzalności występujących w nich zwrotów iwyrażeń. Ułatwiają one przyswojenie dzieciom wybranych elementów językowych orazumożliwiają im antycypację i aktywny udział w narracji treści tekstu.W pierwszej części książki znajdują się wskazówki metodyczne dotyczące stosowaniatekstów narracyjnych w nauczaniu języków obcych dzieci w wieku przedszkolnym iwczesnoszkolnym. Można w niej znaleźć informacje dotyczące kryteriów wyboru i adaptacjitekstów narracyjnych oraz metodyki pracy z nimi.Druga część książki, stanowiąca jej integralną, a zarazem praktyczną część, zawiera15 zdydaktyzowanych bajek i opowiadań w języku niemieckim. W serii tekstów możnaznaleźć zarówno bajki tradycyjne, jak i opowiadania autorskie uporządkowane wedługwzrastającego stopnia trudności językowej. Prezentowane teksty pozwalają poszerzyć zasóbsłownictwa z zakresu pól tematycznych oraz kręgów leksykalnych odpowiednich dlapierwszego etapu edukacyjnego.Każdy z podrozdziałów zawiera:-wersję bajki lub opowiadania dla dzieci w wieku przedszkolnym (łatwiejsza wersjatekstu pod względem zawartych w nim struktur gramatycznych i słownictwa),-wersję bajki lub opowiadania dla dzieci w wieku szkolnym (poszerzona wersja tekstuprzeznaczonego dla dzieci w wieku przedszkolnym),Kup książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl.