Start Essay Writing Tests, Angielski, Writing ESP.Ervas - Livro - A Cura Pelos Remédios Caseiros - Guia De Ervas E Medicina Natural - Raunei Iamoni Verif, ANGIELSKIE Essentials of Child Psychopathology - Linda Wilmshurst, Psychologia i psychiatria po angielsku Evolutionary Developmental Psychopathology - Ian Pitchford, Psychologia i psychiatria po angielsku Every Goodbye Aint Gone - An Anthology of Innovative Poetry by African Americans Modern and Contemporary Poetics, Angielskie [EN](4)(2) Essentials of Sociology A Down to Earth Approach - aZ03 HENS 7052 REF, Angielskie [EN](4)(2) Escaping from Microsoft’s Protected Mode Internet Explorer , # Angielskie Ebooki Evidence based Review of stroke rehabilitaiton, Materiały w jezyku angielskim Erle Montaigue - Dim-Mak Death-point striking, Defence EuroSprinter ES64-U4 2009 EN, EuroSprinter |
Everyday activities (Codzienne czynności) - scenariusz zajęć, Wychowanie Przedszkolne, Język angielski w ...[ Pobierz całość w formacie PDF ]//-->33Scenariusz 2Temat zajęć:Everyday activities(Codzienne czynności)Cele ogólneCele szczegółoweOsłuchanie się z językiem angielskim. Poznanie nowego słownictwa. Rozwój zdolnościmanualnychDziecko:–poznaje słownictwo i wyrażenia:brush your hair, brush your teeth, wash your hands, getdressed, eat,–postępuje zgodnie z instrukcjami,–rozumie znaczenie poszczególnych wyrażeńMetoda naturalna oraz TPR (metoda reagowania całym ciałem)Karty obrazkowe przedstawiające dzieci wykonujące ww. czynności, dowolna muzykaSłownictwo związane z codziennymi czynnościamiMetodyPomoce i środkidydaktyczneWpis do dziennika1.Powitanie– nauczycielka wita się z dziećmi krótkim wierszykiem:Hello, helloHow are you?Hello, helloLet’s speak EnglishAnd have funThree, two, one...(nauczycielka odlicza na palcach od trzech do jednego)Start!2.Prezentacja kart obrazkowych– nauczycielka pokazuje karty obrazkowe, przedstawiające dzieci wy-konujące codzienne czynności i nazywa je.Prezentacja kart obrazkowych– nauczycielka ponownie pokazuje karty, jednak tym razem zatrzymu-je się przy każdej z nich i ilustruje gestami dane czynności. Dzieci naśladują.Zabawa ruchowa– nauczycielka puszcza dowolną muzykę i zaprasza dzieci do zabawy. Dzieci poru-szają się w takt muzyki po sali. W momencie, gdy muzyka cichnie – nauczycielka pokazuje dowolną kar-tę i nazywa czynność; dzieci ilustrują gestami daną czynność. Nauczycielka ponownie puszcza muzykę.Zabawę można kontynuować przez 5–8 minut.Pożegnanie– nauczycielka żegna się z dziećmi:Bye, bye, bye!See you soon!Let’s speak PolishAnd have funThree, two, one...Start!3.4.5.34brush your hair– uczesz włosybrush your teeth– umyj zębywash your hands– umyj ręceget dressed –ubierz sięeat– jedzhello – cześćHow are you? – Jak się masz?Let’s speak English. – Mówmy po angielsku.And have fun. – I bawmy się.Bye, bye! – D o widzenia!See you soon! – Do zobaczenia wkrótce!Let’s speak Polish. – Mówmy po polsku.35Karta pracy nr 136 [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||