Start Eric Flint's 1632 Corebook, Podreczniki RPG, Eric Flint's 1632 Ethos Magazine 02, Podreczniki RPG, Ethos Magazine Ethos Magazine 01, Podreczniki RPG, Ethos Magazine Ethos Magazine 03, Podreczniki RPG, Ethos Magazine Evil Dead Corebook, Podreczniki RPG, Evil Dead Evil Dead A Quiet Weekend at Lake Okeewoehee, Podreczniki RPG, Evil Dead Etherscope Corebook, Podreczniki RPG, Etherscope Etherscope Just a Delivery, Podreczniki RPG, Etherscope EverQuest Luclin, Podreczniki RPG, EverQuest Evernight Corebook, Podreczniki RPG, Evernight |
Errata WFRP - Podrecznik Podstawowy, Warhammer - WFRP, 2ed[ Pobierz całość w formacie PDF ]Str. 22 "Wybór profesji i ojczyzny" tekst si urywa. Powinno by: „Peny opis s siaduj cych z Imperium krain znajdziesz w Rozdziale X: Imperium , cho s to informacje przeznaczone raczej dla Mistrza Gry”. Str. 27 Tabela 2-17 zamiast Roll powinno by „Rzut”. Str. 37 W profesji goniec zamieni „bardzo wytrzymay” na „niezwykle odporny”. Str. 38 W profesji górnik zamieni „bardzo wytrzymay” na „niezwykle odporny”. Str. 51 W profesji suga zamieni „bardzo wytrzymay” na „niezwykle odporny”. Str. 92 Tabela 4-3 splatanie magii powinno by zwi zane z Si Woli. Str. 95 W umiejtno5ci rzemiosþo wszystkie skróty „S” trzeba zast pi „K” (s to umiejtno5ci zale8ne od Krzepy). Str. 102 W zdolno5ci pancerz wiary zamiast „zasanianie si tarcz ” powinno by "noszenie kolczugi". Str. 106 Tabela 5-1 zamiast "mistrz rzemiosa" powinno by "medyk" zamiast "artisan" powinno by „mistrz rzemiosa”. Str. 114 Tabela 5-6 w nagówku powinno by „Opancerzenie zo8one”. Str. 114 Tabela 5-6 nale8y zamieni miejscami warto5 Obci 8enia „napier5nika” i „naramienników”. Str. 115 W przykadzie dotycz cym opancerzenia zo8onego, zamiast „koszulk kolcz ” powinno by „kaftan kolczy”. Str. 126 Tabela 5-19 Protezy powinno by: Przedmiot Cena Obci 8enie Dostpno5 Hak 3+ s 0 przecitna Strona 137 Przykady walki. Arodkowy przykad powinien brzmie: Przykad: Rozbójnik Gunnar (G na mapie po prawej) ucieka przed par obrzydliwych mutantów (M1 i M2). Gdy jego ko" p#oszy si$ i odbiega, Gunnar zdaje sobie spraw$, &e musi stan’ do walki. Zapierajc si$ plecami o powalone drzewo, postanawia broni’ si$ do ko"ca. Jego Inicjatywa wynosi 47, mutantów za- 34. W swojej turze rozbójnik wykonuje „zwyk#y atak” (akcja). Wyciga pistolet i strzela. Trafia odmie"ca w g#ow$, zadajc trafienie krytyczne, które rozrywa #eb mutanta na strz$py. Odmieniec, widzc, &e cz#owiek nie ma broni gotowej do u&ycia, obiega drzewo (po-wi$cajc akcj$ podwójn na „bieg”), by zaatakowa’ wr$cz. W ten sposób nara&a si$ na atak broni bia#, ale Gunnar ma w r$ku tylko pistolet, w którym nie ma naboju. Na tym ko"czy si$ pierwsza runda walki. Gunnar ma jednak niespodziank$ w zanadrzu. Na pocztku nast$pnej wykorzystuje zdolno-’ szybkie wycignicie , chowajc pistolet i dobywajc miecz (w ramach akcji natychmiastowej). Nast$pnie wyprowadza dwa pot$&ne ci$cia, wykonujc „atak wielokrotny” (akcja podwójna). Mutant w poprzedniej rundzie obiega# drzewo, wi$c Gunnar otrzymuje modyfikator +20 do Walki Wr$cz przy rzucie na trafienie. Oba ciosy trafiaj celu i odmieniec zdycha, przebity mieczem Gunnara. Str. 139/140 Tabele efektów trafieC krytycznych od 6-4 do 6-7. Nale8y zlikwidowa wyraz „Rzut”. Str. 143 Tabela 6-8 „Zwyky marsz” zamieniony z „Ostro8ny marsz”. Str. 147 Tabela 7-1 Powinno by „Kolegium Zota” i „Tradycja Metalu”. Str. 150 Tabela 7-4 Sztorm Eteru. Zamiast „zgodnie ze zwykymi zasadami” powinno by „wykonuj c rzut 1k10”. Str. 154 Czar BogosawieCstwo ochrony. Powinno by „ Wymagany poziom mocy: 7”. Str. 154 Czar Odgosy. Czas trwania powinno by: "maksymalnie 1 runda". Str. 157 Czar Sobowtór. Czas trwania powinno by: „liczba rund równa 10 x warto5 Magii czarodzieja”. Str. 158 Czar Sztylety cienia. powinno by „ Wymagany poziom mocy: 22”. Str. 166 Czar Szept rzeki. Czas trwania powinno by: „liczba minut równa warto5ci Magii czarodzieja”. Str. 238 Status plemienny lewa kolumna. Powinno by: „Na przykad, je5li chcesz wprowadzi kilku 5wietnie strzelaj cych gobliCskich uczników, powiniene5 wybra dla nich status knuja i da im rozwinicie +20 do Umiejtno5ci Strzeleckich oraz zdolno5 strzaþ mierzony .” Str. 239 Zamienione Schematy Rozwoju knuja i siacza. Str. 243 Zamienione Schematy Rozwoju konia wierzchowego i rumaka. [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Oto smutna prawda: cierpienie uszlachetnia. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||